sobota, 1 stycznia 2011

To był dobry rok!

Podsumowując miniony rok, to mam pozytywne uczucia. Nikoś ciężko pracował bo był na kilku turnusach rehabilitacyjnych oraz otrzymał botox dwa razy w tym roku. Nie miłe przeżycie. Ale zaczął samodzielnie chodzić, uczęszcza do przedszkola w którym się zaaklimatyzował.
Na jego konto wpłynęła spora kwota, dzięki której nadal mogę go rehabilitować.
Duże wsparcie finansowe, i nie tylko, dostaję od Stowarzyszenia Boża Krówka w Chojnicach. A konkretnie od pani prezes Oli. Pieniążki na turnusy, rotor do rehabilitacji, inhalator i wiele innych "darów". Niech Bóg Ci w zdrowiu wynagrodzi dobra kobieto:)
I to dzięki Oli, w marcu ubiegłego roku, wysłałam zgłoszenie do Fundacji Dziecięce Fantazje i 29 grudnia wolontariuszki z Warszawy przyjechały do Nikosia z wielkim workiem prezentów. Dostał mnóstwo narzędzi które tak lubi oraz samochody. W styczniu prawdopodobnie dojadą mebelki do jego pokoiku.
Poza tym w połowie grudnia dostałam list z Fundacji TVN, która po długich i ciężkich staraniach dofinansuje mojemu dziecku prawie połowę turnusu.
Dziękuję wszystkim darczyńcą, rodzinie, znajomym, którzy bardzo mi pomagają zbierać pieniążki. Bóg Wam zapłać. Pamiętajcie o Nikodemie w tym roku odpisując podatek 1%. Was to nic nie kosztuje. A jemu na pewno pomoże. Wystarczy w odpowiedniej rubryce wpisać Nr KRS 0000186434 i obliczoną kwotę 1% podatku z dopiskiem dla NIKODEMA CHMIELOWIEC,41/C.
DZIĘKUJĘ

0 Comments: